Wedding Daze.

Hej.
Har nu blivit käk och lite sådant. Så nu snart blir det nog
en film, mamma var så snäll och hyrde tre olika kärlekskomedier till mig.
B.la. Wedding Daze, så tror det blir den nu snart.
Blev jätte sugen på choklad också, men får se om jag gör någon fruktsallad
eller liknande istället.
Sitter och lyssnar på "Romeo And Juliet - The Killers" den är ju bara så mysig.
Har ni inte hört den, så tycker jag verkligen att ni ska göra det.
Kom på nu att jag kanske kan ladda upp några av mina mest lyssnade låtar
just nu. I morgon kanske ? Vad säger ni om det ? x)
Puss.




Kommentarer
Postat av: Alíce

Hahaha jopo jag har också sett den !

2008-09-15 @ 15:06:22
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0