musik.

Mina mest lyssnade låtar just nu :D


Anyone Else But You. Låten kommer från JUNO och tycker att den är väldigt mysig.


Comming to Terms - Carolina Liar. Hörde den på ett One Tree Hill klipp, och fasnade direkt :)


Coldplay - Viva La Vida, helt underbar tycker jag. :)


Goo Goo Dolls - Iris, vet att den är gammal, men började lyssna på den nu, och älskar den.


The Replacements - Here Comes a Regular, den har varit med i One tree hill, och tycker att den är jätte bra.
Lugnande på något vis.


The Killers - Romeo And Juliet, den är ju bara så mysig!


Sen tack vare min käraste vän så gillar jag även JB, här har ni dom med en av deras
nya låtar från det nya albumet. Jonas Brothers - Can't Have You

Sen så är det ju så att jag är ett väldigt stort fan av E.M.D
så lyssnar ju alltid då och då på deras låtar.
Och sen är det såklart massa andra låtar som spelas i min mp3.
Men just nu så är det dessa.

Hoppas ni gillade detta.
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0