mitt hjärta till dig.

Lördagsfolket!
Hejhej, idag så har det varit en mycket mysig dag.
Först på förmiddagen så har jag bara tagit det lungt, kollat One Tree Hill och ätit nudlar typ x)
Sen så blev det in till stan med papps. Skulle kolla skor och jacka, tittade ett par sjukt snygga skor,
men dom fanns tydligen bara i senapsfärg. Hittade ingen jacka för den delen heller.
Men hittade denhär ur-snygga kjolen med blixtlås på Lindex, som jag då har på bilderna.
Kom hem, var ute lite. Det känns verkligen som höst nu, det var riktigt kalt ute.
Men har alltid älskat hösten, alla vackra löv, tända ljus på kvällen, tjocktröjor och strumpbyxor. 
+ Att jag fyller år då såklart :)
Sitter och lyssanar på Miss Independent, riktigt grym låt asså!
Får se vad som händer nu..
Pussar. :)

  
Svartkjol : Lindex
Vit långärmad med knappar : H&M
Vitt linne under : Gina Tricot
Gul/orange öronhängen : H&M
Nya ur-gulliga mystofflor : Fått av mamma.
Armband : Min mammas sedan hennes ungdom x)




Har likadana även i grå/silver och lila. Love it!

Ett super armband.

Supermysiga mystofflor, som alltid sitter på.

Blixlås.


Min supergoda islatte jag köppte på vägen hem <3


En gammal bild, men jajja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0