Kärlek.


Hello What's Up ?
Blev en mycket mycket sen uppdatering idag, okej inte så sen som i vanliga fall.. men måste verkligen bättra mig!
Min dag har varit rätt så tråkig, inget speciellt sådär.
Är jätte sugen på att dra in till stan och köpa mer kläderm som koftor, och någon kjol, ett par jeans behöver jag också.
Vill jätte gärna prova Nörd-brillor. Ska nog köpa sådana om man ser okej ut i dom x)
Helgen då.. får se hur allti blir, men kanske träffa syster-yster och sen kanske syrran. Vill in till stan som sagt också.
Nu blir det snart Top Model, funderar på att gå ut en sväng sedan också.
Puss & Kram.-

                                                    
Fotade lite idag, hahh. mina öronhängen och armband här x)


Mitt mumsiga mellanmål, ostbullar med bl.a ost och tomat. Och sen en ljuvlig egengjord smothie. :)

Kommentarer
Postat av: eLin

vad är det för bakgrund på örhängena/ armbandet?

2008-09-11 @ 20:06:10
Postat av: louise

omklädningsrumet på coluseum x)

2008-09-12 @ 18:50:32
URL: http://http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0