The Search for Something More

Hejsan!
Idag så har vi hemstudiodag vilket inebär att vi ska vara hemma och jobba med uppgifter vi har fått i skolan.
Och nu så är det såhär att vi har fått instuderingsfrågor om Rökning, droger och annat sådant shit.
Riktigt tråkigt.. men får väl kämpa på. När jag är klar med detta så blir det kanske en sväng in på stan med
flickorna, ska inte köpa något, men blir mysigt att bara följa med.
Igår så var jag jätte förkyld, fick värsta andas genom munen och dricka jätte mycket te, lite mysigt ändå.. fast sjukt jobbigt.
Men nu idag så mår jag mycket bättre, fick sova ut nu idag, eftersom att vi inte skulle till skolan.
Annars då.. hmm, jo allt är väl bra, mår så mycket bättre psykiskt eller hur man säger, är liksom inte lika ledsen och tråkig längre hah.
Kvällen då då.. blir väl Idol och lite sådant.
Fotar dagens outfit sedan, och lägger nog in bilder på vad jag fick av syster-yster i söndags.
Här är lite bilder på vad som är shoppat nydligen.
Ha en fortsatt solig dag, så hörs vi sen.
Puss.

Sjömans inspererad blå vit randig topp, med "guld" detaljer från Gina Tricot.



Två enkla vita bastoppar från Gina Tricot.


En bige topp från Gina Tricot



Vit långärmad tröja, ganska så genomskinlig med knappar från HM



Tre par chinos, alla likadana fast olika färger. Modellen passade mig väldigt bra,
så jag köpte alla tre faktiskt, lite mobbat kanske men gjorde så i alla fall.
Bige, grå och svart.  Från Gina Tricot.





Jag är jätte ledsen för den dåliga kvalitén, är inte alls bra på att fota såhär.
Speciellt inte när solen lyser så det blir helt dåligt, men ni får nöja er med detta.

Kommentarer
Postat av: charlotte

jag älskar dina chinos byxor. dom sitter perfekt på dej.

själv kunde jag tvärr inte ha såna.

och sen gillar jag sjömans toppen. jag har den i brunt. snyggt snyggt:)

2008-09-04 @ 17:03:06
URL: http://ccharlottel.blogg.se/
Postat av: Alice

Riktigt nice du :)

2008-09-04 @ 19:31:39
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Julia schyllert

Riktigt fint Louise! :)

Vad kostade chinosen? ;D Puss!<3

2008-09-12 @ 21:07:56
URL: http://schyllertjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0