IGÅR VAR DET ETT HALVÅR SEDAN DET BLEV VI TVÅ.

Hejhej.
Det är pause i Idol, det börjar om kanske om fyrtio minuter. Studiodag imorgon ju, så behöver inte gå och lägga mig så tidigt.. Ska verkligen ha sovmorgon i morgon, behöver verkligen det.
Angående Idol, tyckte att alla hade ganska så tråkigt låt-val idag. Gillade nog Alice mest, gud vad jag längtar tills imorgon då det är (tror jag) killarnas tur, för idag så var det ju bara tjejerna.
Jag är en väldigt sådan som älskar alla killar från idol.
Gillar Robin & Jesper nu ju :)<3
Och det är faktiskt inte bara för deras utseende. ;)
Hoppas verkligen inte att ni har missat att jag är ett superstort fan av E.M.D men framförallt Erik. Har varit det sedan första början i Idol 2006.
Usch.. "saknar" dom nu..
Pusspuss.


En nytagen bild från idag. :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Söt bild !

2008-09-30 @ 19:04:59
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0