Every Night Is Another Story

Hej Mina Käraste!
Idag har det varit en super-dag. En lugn förmiddag, pluggade lite och sådant.
Sen vid fyra så blev det in till stan med flickorna, var inte tänkt att jag skulle köpa något,
men det blev en ansiktsmask ( se under ) och sen en liten fika, islatte och en halv chokladboll.
Gud vad älskar islatte, min favoritdryk från och med nu! Kanske lite väl mycket Lisaplace, men då får det vara så.
Sen kom jag hem vid sju kanske, sen blev det in i duschen och sen så satte jag på mig den här ansiktsmasken då,
riktigt bra var den, köpte den på Ålens för endast tjugo enkronor. Riktigt bra resultat, blev väldigt mjuk i huden och sådär.
Den var liksom varm.. vet inte ritkigt hur jag ska förklara det, men när man tog på den så var den liksom varm, riktigt skönt och avkoplande. Så den rekomenderar jag verkligen! Sen så nu har jag tittat klart på idol, och har precis målat om mina naglar, det fick bli lila.
Ska föröka hinna med att blogga i morgon, vi nämligen ha gäster från Borås, min käraste vän Alice och hennes familj ska komma ner hit till oss över helgen. Riktigt mysigt. Kolla in hennes blogg förresten,: www.alizze.blogg.se
Puss & Kram.

Såhär såg jag ut i förmiddags, rött line H&M, svart linne under Gina Tricot, och svarta strumpbyxor Lindex.

 
 
Ansiktsmasken jag köppte. :)
 

Såhär konstig såg jag ut, masken var konstigt nog rosa haha. Ser dö-dum ut på bilden, men bjuder på det. x)

 

Dagens jag då då.. Svart tröja : Gina Tricot Chinos : Gina Tricot Svart väska med gulddetaljer : Gina Tricot 
Hahh.. står jätte konstigt med huvudet men jaja .. x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0