Smothie!

HejHej.
Tänkte tipsa er om en av alla mina smotie-recept.
Denna gjorde jag igår, och blev väldigt nöjd.
Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt jag stoppa i x)
Är inte direkt ett exakt recept, men here you go.
Ca ett halft grönt äpple
En hel clemetin
Vindruvor, vet inte direkt hur många, men ta efter smak :)
En bit honungs melon
Mixa ihop allt med en stavmixer
Tillsätt sedan Öresundsfil eller någon annan naturell fil
Och om du vill få lite söt-smak, tillsätt då lite socker eller möjligtvis Sirap.
Wips, där har ni en supergod Smotie, parfekt som mellanmål.
Tänke att detta kan vara rätt så kul, så tänkte skriva lite om recept och sådant framöver.
Hejhop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0