melajki.

Gott Folk!
Hallå, idag så har det varit en bra dag. Fast just nu är jag trött, och på dåligt humör, hahh.
Min dag, vaknade inte från klockan 7, så fick värsta panik, och gjorde mig snabbt i ordning och drog sedan till bussen.
Blev inte änns någon frukost, så fick bli det i skolan.
Kom hem, tog det bara lungt, kollade på massa OTH klipp, melajki :) Sen blev det träning.
& Har nu kollat på idol :D
Jah.. så tråkig har min dag varit. Har ni få läsare något kul att berätta ?
Det är förresten ca. bara två måndader tills jag fyller år! :) & Jag har redan börjat med önskelistan ;)



Här är dagens oufit då, ser väldigt sur & trött ut på bilden hahh.
T-skirt med någon fågel : Ärft av Yster, men köppt på Vero Moda
Kjol liknande: Fixat ihop själv, men är från början ett linne.
Svarta Strumpebyxor : Lindex i guess.
Håller här i en sådan yogert ( stavning ? ), men detta var en ny smak,
har sätt den förr, men köppte den i skolan idag för att prova.
Sen älskar jag dom söta hjärtana på förpakningen också, + att den heter Kärlek.
Men smaken är då Hallon & Lakris, tänkte att den skulle vara skit äklig, men ville prova liksom.
Och den smakade till en viss del godis, asså lakris, men samtidigt så kände man hallon smaken.
Så den är faktiskt inte så äklig som jag trode hahh. Så jah.. nu vet ni det. 
Tänkte tipsa er om mina goda smothie's nu snart också, så håll till godo.
Kiss And Hug's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0