MINNEN SOM ALLTID FINNS KVAR

Hallå!
Har varit hemma i någon timme nu.
Ska snart iväg och träna. Sen blir det en idol-kväll. Äntligen, nu gäller det haha.
Min dag har varit rätt så bra, är så super-glad eftersom att min bon jovi t-shirt kommer om lite mer än en vecka
finns det något bättre ? :D Sen fick jag reda på en super bra nyhet, berättar närmare om den, när jag vet att det är bestämt. I'm so exitied. Förlåt att jag skriver så, hatar själv när andra skriver så..heh-.
Just det, skulle uppdatera senare om mitt lilla "tips", lägger upp det ikväll :)
& Sen dehär med min ny inhandlade rosa halsduk,tänkte att det var bättre att ni får en outfit bild på den sen någon gång :)
Ska göra mig i ordning nu.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

man tackar! :D

2008-09-29 @ 18:03:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0