Kaffe & Vindruvor.

Hello Bitches!
Sitter här och fixar lite med ett armband jag håller på att göra, och driker kaffe och smaskar på vindruvor.
Ska snart göra mig i ordning, sen blir det boxnings-träning.
Skriver mera ikväll.
Såhär såg jag ut i går i alla fall..

Benvit klänning : Cha cha
Skinpaj : H&M
Svart & Vita armband : TING UTE & INNE
Strumpbyxor : Lindex
Svart väska med guld-detalijer : Gina Tricot.








Såhär såg jag ut i dag,
Vit t-skirt - Ålens (ny)
Svart fodral-linne
Strumpbyxor - H&M



Såhär ser den ut bakifrån ;D



Såhär framifrån ;D

Nehh.. måste göra mig i ordning i nu.
Uppdaterar massor i kväll.
Pussar.

Kommentarer
Postat av: Maja

Shiit vilken fin klänning, den där första (:

2008-10-26 @ 10:15:10
URL: http://maaajjab.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0