WE CAME WE SAW AND WE KICKED YOUR AS

Hejni!
Då är snart söndagen slut, och en ny vecka väntar.
Innan ikväll så beställade min"syster-yster" och jag (eller rättaresagt hon beställde till mig också)
en sådan ur-snygg "we came we saw and we kicked your as" t-skirt. En sådan bon jovi med andra ord.
Ja, en sådan som Lisaplace har. Riktigt grym är den. Kanske lite "härmigt" men,men, nu är det så att sedan
första gången vi såg den så har vi viljat köpa en sådan.
Något annat.. Jahh..tänkte lägga upp en av alla mina listor:

Louise behöver/ Vill ha.


  • Smala mörkblåa jeans
  • Fler nya underkläder bh & trosor
  • hel långa träningsbyxor
  • tränings t-skirt
  • randig stor tröja
  • en ny snygg kjol
  • skor
  • jacka
  • ny maskara
  • ansiktsmask
  • tröjan på JC

& med det skrivit så säger jag godnatt.
puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0