WHEN I KISSED YOU IN THE WHOLE WAY

Hejdär!
Dålig uppdatering idag, skrev ett inlägg innan träningen, men de kom tydligen inte med..
Rätt så bra dag idag, skola, hem, One tree hill & varm choklad, träning, mat, dusch & chill.
Imorgon blir de som sagt stan med anna (kompis) hahh..de finns många anna i mitt liv.
Vi ska fika, dricka chai och shoppa lite kanske. Så blir förmodligen sen uppdatering i morgon.

Fick reda på idag, att de är match på Lördag (Boxning)  så får gå upp tidigt och åka iväg vid tjugo över åtta.. i Malmö är det, får hoppas på att de går bra, vill verkligen vinna det!
Var så längesedan jag tävlade sist, men enligt "Balle" är jag riktigt bra, och kommer klara det.'
De kommer ju bli min femte gång, :)

Nu är jag trött hah.. ha det bra.
Pusspusspusspuss'

 Bild: Lookbook



Kommentarer
Postat av: Alice

Oooh lycka till på tävlingen håller tummarna för dig ! :D

2008-10-16 @ 20:18:41
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0