CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD

Sötnosar!
Har ni haft en mysig dag i de blåsiga och regnande regnet ?
De har jag, helt okej. Har kollar lite "The Holiday", sen Idol repris, sen har jag pluggat en massa.
Tills vid 18.00 då jag kollade One tree hill, och nu ser jag Andra Avenyn.

Imorgon ska jag träffa E.. ska bli super myysigt! <3
Har massor jag jag ska göra i veckan. Kommer inte hinna allt, men men.. får se hur dagarna blir.
Jag ska plugga måndag,tisdag onsdag. Sen ska jag som sagt träffa E sen.
Sen ska jag träffa Elin, träffa Anna, fylla år, gå i stan med bror och hans sambo, ha vuxen fest och sen träffa syster.

Nu ska jag fortsätta kolla AA, och plocka undan här lite.
Pusselipusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0