MY HEART BEAT FAST RIGHT NOW

Menhallå!
Hur mår ni ? :)
Själv mår jag väldigt bra. :)
Idag har jag varit lite här och där, bl.a på "velinge blomman", och sen stan då.
Fick köppt en vit tight långarmad tröja , sjukt fin, fast det är en vanlig bastopp. Och sen en lång väst typ, svårt att förklara men den är mkt snygg. Lägger väl in det i dagens outfit någon gång i veckan, när jag kommer ha på det. , :)
Annars då.. jo nu har jag bara tagit de lungt, lyssnat på musik och blandat nagelack hahh ^^
Och då målat naglarna. :)
Har tänt massvis med ljus här inne, riktigt fint och mysigt, sen luktar det underbart också ju.
Ska snart äta, fondue blir det idag, sjukt gott :)
Är inget bra på tv ikväll.. får se om det blir någon film eller något istället.
Längtar så oehört mycket tills jag bara kan sätta mig och kolla One Tree Hill Season 5, gud vad mysigt! Love it!
Eller Sex and the City.. aaahh, kom till mig hahahah^^
Ha en underbar kväll, vad nu ni än gör.
Puss

     

Kommentarer
Postat av: Alice

SJUKT snygg blid ! :) haha

2008-10-11 @ 19:21:33
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0