UNTIL THE END OF TIME

Hallåpåer!
Jag är inte på plugg humör ska jag säga er!
Ååh.. vill typ träffa Elin eller någon, men men måste plugga. Ska i alla fall få boxa av mig sedan
eller vad man ska kalla det, hahh x)
Det är super mysigt väder ute ser jag, har inte varit ute på två dagar nu. Har suttit här inne framför min sjuka data och pluggat, sjukt drygt!
Måste verkligen komma ut känner jag, tror jag börjar få lite huvudvärk nu också känner jag.
Imorgon ska i alla fall jag och syster springa runt på stan hela dagen :)
Fredag med, fast då här i trelleborg.
Lördag, träffa E eller Elin (?) och sen vuxenfest
Söndag: Plugg sen E eller Elin (?)
Hahahh.. jag hoppas att Elin eller E kan några av de dagarna (Lördag, Söndag)
För Elin,honny vi måste verkligen träffas innan höstlovet är slut, för annars är det ju hemskt!
Vi har typ inte umgåtts sedan i Sommras..(?)
Och om inte E kan, så ska jag prata med Emma-siss, om vi kanske kan hitta på något :)

Sitter och lyssnar på en Justin Timberlake skiva, fan vad han är bra asså.
De var länge sedan jag hörde om honnom. Fast ja, jag läser typ aldrig skvaller tidningar längre.
Lite synd, de var så kul när man hade koll på allt.

Jaja, tänkte imorse att jag kanske skulle ta och rensa inlägg, lägga till dem i olika katogorier.
Rätt så smart, orkar aldrig göra de annars. Men kanske i kväll, eller någon annan gång då jag har tid över.

Nu:  Hallå Engelska!
Pusspusspusspusspuss

 Himmlen var fin idag..

Kommentarer
Postat av: ELIN

I helgen? puss :)

2008-10-29 @ 20:12:44
URL: http://elinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0