PRECIS SOM PÅ FILM

Hallågosigatyper!
Hur mår ni idag ? Jag mår mkt bra, men saknar E..
Har varit en toppen dag idag men flickorna.
Köpte inte så mkt, tre tröjor, massa underkläder och strumpor, halsduk,mössa, Skiva, lösnaglar och lite annat smått.
That's all :)
Nu: Vet jag inte, ska käka räkor ikväll,snart och sen vet jag inte. Finns som vanligt inget på tv, så får se vad jag gör.
Har så jäkla ont i halsen, fick de igår kväll. Sen har haft de hela dagen idag.. virus kom inte hit!
Imorgon.. ja de vet ni redan, men har inte pratat med mormor än så får se om jag bara tar de lungt istället, eller något sådant.
Nu ska jag käka.
Pusselipusspuss


Kommentarer
Postat av: Alice

ooh sexig bild :)

2008-10-27 @ 18:44:09
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0