PEOPLE ARE LIKE SONGS, IT'S TRUE.

Godmorgonsötnosar!
Sovit gott ?
Usch.. tycker att de känns så konstigt nu när man har ställt om klockan och allt.
Klockan ska ju igentligen vara tio i tio nu, men i stället är den tio i nio.
Men men, så är det.
Riktigt mysigt väder idag, väldigt höstligt, solen skiner, de blåser lite och fukten ligger på marken.
Ååhh, vad jag älskar hösten. Har sagt de miljontals gånger, men de finns verkligen inget mysigare än
att ha på sig massa stora mysiga tröjor, dricka te/varm choklad jämt och ständigt. Kolla på film med massa
tända ljus. Gå en promenad bland alla vackra löven i skogen. Eller gå på stranden med musiken i öronen och samtidigt
höra vågorna sakta dras in mot land..
Vad tycker ni om hösten ? Vilken är er favorit årstid ? :)
Nej, nu ska jag börja plugga plugga plugga.
Närj ag gjort mig i ordning så lägger jag upp dagens outfit också,
Kiss 'n Hugs!

 SAKNAR SOM FAN!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jaa det är skit mysigt ! Specielt med den riktiga bra filmen massa tända ljus och riktigt goo choklad ! Puss på dig gumman !

2008-10-27 @ 18:40:18
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0