ONCE UPON A TIME

Hejsansötisar!
Har tagit systers skärm, som är lite mobbad men jag klarar mig.
Ska få en ny imorgon. (MIn data skärm har blivit lite konstig, se inlägget efter Dagens frågorna)
Min dag vet ni redan hur den har varit..
Usch..,måste verkligen börja blogga om något kul.
Men inte nu, för de orkar jag inte hahh..
Emma-siss, har kommit hem så får kanske kanske min nya blogg fixad (?)
De är ju lite kul.. då hittar kanske fler dit också hahh..x)

I Lördags så köpte jag Hello Saferide skiva. De är något jag verkligen tycker ni ska göra,
Hennes musik är igentligen inte alls min typ av stil. Men älskar verkligen, har redan flera favorit låtar
Den är så himmla mysig liksom.
Så gilade ni "Anna" tillexempell, köp då skivan! :)
Plus, de är en himmla fint skivfodral hihh..x)

Asså gud vad mörkt de är, de är verkligen höst nu.
De märks..

Ska snart se Andra Avenyn,
Pusspusspusspuss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0