FRIDAY, I'M IN LOVE

Hejsansöta!
Idag är de Fredag! Yeeeh(H)
Hade lite planer inför dagen, men de sket sig.
Så sitter här och tråkar nu..
Blir förmodligen en mysig fredagkväll i alla fall, Tacos, Idol och sådant :)
Är jätte sugen på att åka in till stan, hyra  " Walk to Remember" har aldrig sätt den, men min kompis har och 
hon säger att den är skit bra,  hon berätta om den och jag tyckte den verkade jätte bra. Och sen köpa Ben & Jerry's
har aldrig smakat de, men alla säger ju att de är sjukt gott. De verkar vara så mysigt att äta liksom!
Tänk liksom en mörk kall höstkväll, massa tända ljus, One tree hill och ben & jerrys, ååhh :)
Har ni sätt "Walkt to Remember" berätta gärna för mig vad ni tyckte och lite så :)
Nu då.. de är väldigt mysigt väder, när vi skulle gå till bussen hem så regnade samtidigt som solen sken, blir så
glad när de är så..vet inte varför. Är bara så hihh :)
Får se om jag går ut eller vad jag gör, ska prata med mormor om klänningen också :)
Pusspusspusspusspuss

  GRATTIS KENZA! ÅRETS BLOGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0