DU ÄR SOLSKENET

Hallåistugan!
Idag är de solen som skiner och jag mår bra! :)
Sitter och föröker plugga lite..det går dåligt kan jag medela. x)
Men jag ska snart göra mig i ordning, sen ska jag ringa bror och se när de kommer för att hämta mig,
eller kanske tar bussen. Jaja, sen ska jag dra mig in till stan. Usch..de åker om tre dagar, kommer verkligen inte orka det. Kommer sakna dem en massa. De ska vara borta i fem månader.. Ska försöka ta ledigt från skolan på eftermiddagen så jag kan följa med till flygplatsen och säga hejdå på riktigt.
Nej,nu ska jag inte tänka på det.
Imorgon äre vuxenfest, de ska bli riktigt kul. Ska käka riktigt god mat. Jag har bestämt vad de ska bli, och självklart ska vi ha italiensk buffé :) De är grejer det ;)
Fick bli ett kort inlägg nu, Ha en bra höst-fredag! :)
Pusspusspusspusspuss

 Ett ord, Kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0