CAUSE I'LL GIVE YOU MY HEART

Hejsangottegrisar!
Sitter och försöker plugga engelska samtidigt som jag lyssnar på Justin och pratar med Anna (kompis)
Hahh, får skriva så eftersom att jag känner många "Ann'or"
Ni vet att jag pratade om att min data skärm var helt sjuk, ja nu har jag fått en ny, en storlek större, mycket bra är den! :)
Så nu är det inget klydd med det i alla fall.
Har precis ätit upp min apelsin och druckit upp mitt apelsin te, men kanel i, så himmla mysigt. Verkligen jul känsla,
Älskar verkligen julen, så himmla mysigt. Slå in massa paketer, ha snöbollskrig med en söt pojke och sedan gå in och dricka varm choklad och sådant mys.
Mamma har ju köppt risgrynsgröt, åhh, älskar det. Så himmla gott, så har haft de till lunch nu i två dagar, yummie!
Vad gillar ni bäst med julen ?
Typ de flesta gillar ju Julen, förrutom småbarns mammor, för då är de jul-stress eller vad man kallar det.
Hahh, ja så kan de vara.
Julen ska ju igentligen vara något fint och mysigt där hela familjen/släkten samlas och äter gott och ger varandra "gåver" eller paketer som vi säger.
Ååhh..nu blev jag skiit sugen på sådana där rosa och vita jultomtar, älskar dom! :)

Nej, mer har jag inte att skriva för tillfället..
Pusspusspusspuss

 mums!

  solen är så fin bland molnen.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; jo och det är underbart :)

2008-10-29 @ 22:33:07
URL: http://emmagunnholt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0