B-DAY

Hallåfolk!
Hur mår ni? Jag mår väldigt bra, har haft en super myysig födelsedag! :)
Vaknade vid halv åtta, då sedan familjen kom in vid åtta. Fick massa fina presenter.
Sen såg jag SATC, duschade och gjorde mig i ordning, sen kom mammas kompis på fika. Så fikade vi lite.
Sen tog jag bussen in till Malmö för att träffa upp syster,anna. Så gick vi där till tio i sex då mamma,pappa och lillasyster kom och hämtade mig hos en av annas vänner. Så käkade vi på elyseé.
Jag fick en lila kjol av anna som jag "valde ut". Jätte fin var den, ville igentligen ha en sammet, men de fanns såklart inte i lila. Och sen fick jag en dunjacka också som hennes kompis hade haft förra vinterna. Fin var den! :) Kjolen köppte vi på Monki :)
Och sen hade jag fått pengar av anna då som jag igentligen skulle köpa till en jacka (lång historia) men så hade hennes kompis då en. Så jag fick den idag, så fick jag behålla pengarna. Så de blev liksom som en present också :)
Sen då av mamma,pappa & lillasyster fick jag:
* En ny Plattång
* Sex and the City boxen med alla sesongerna
* Morgonrock
* En ny tv
* En ny sterio
* Roser
& Sen fick jag ett kort på posten från Eskil & Lise med 100 kronor i
så nu har jag 600 kronor,så jag är riiik :)

Nej, nu ska jag fortsätta se SATC.
Pusspusspusspusspusspuss :)



Kommentarer
Postat av: Alice

Grattis 100000 gåger min lilla lollo :D

2008-10-31 @ 11:03:49
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0