YOUYOUYOU

Hallå! (:
Sitter och pluggar nu i skolan.
Längtar bara tills vi slutar.
Ska dra hem efter skolan, lämna väskan och fixa mig lite. Sen ska jag,Linn & Elin dra in till stan. Fika lite och sådant. Men blir tyvärr ingen bio idag. Får se, vi måste ju i alla fall se den.
Men men, de kommer säkert bli en lyckad dag idag ändå.
Tror inte jag ska köpa något, eftersom att jag shoppa lite igår.
Förresten, fick världens finaste present av Emma, systeryster.
Hon hade typ slått in en skolåda och sen i den låg massa med fina saker, fotar den sen idag. Eller imorgon.
Blev jätte glad, en av de finaste presenterna jag fått av en kompis (:
Helgen då.. nja, vet inte riktigt. Skulle egentligen träffa Emma ju, men de blev inte av, så får se.. måste i alla fall hitta på något. Hahh.. (;
Men ni får reda på de dag för dag, har bara inget och skriva så hahh..
Jajja, Pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0