YOU DON'T LIKE ME, I DON’T LIKE YOU, IT DON'T MATTER

hejjhejj :)
sitter och lyssnar på brittan, hennes nya låtar är rätt så gryma faktiskt :)
ska snart göra mig i ordning inför dansen, men de börjar om en timme, så det är lungt.
just nu står lillasyster och dansar i mina nördbrillor, sjukt kul hahh x)
asså klockan är fem och det är sjukt mörkt ute, man skulle ju kunna tro att den var tio på kvällen.
jajj, det är vinter så då är det såhär, mysigt är det ju.
Igår satt jag och tittade lite på gossip girl på youtube, var rätt så "insatt" i det i början, men sen slutade jag se det.
Men sen nu, har jag fortsatt se det, önskar mig verkligen sesong 1, älskar boxar, serier och allt det där. Det finns inte så mkt mysigare än att sitta och titta på en bra serie med en kopp te/kaffe/choklad i handen. kärlek till serier alltså :)
nej, nu måste jag gå.
pusspusspusspuss

 
Riktigt söt tröja, hur gulligt skulle det inte vara om man skulle fått denna av sin kompis? :)
& att båda (eller alla tre, hur många man nu är) skulle haft en sådan. :)
kommer inte riktigt ihåg, men tror den kommer från topshop :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv : okej tack så mycket :)

fan vad söt t-shirt !

2008-11-25 @ 17:56:42
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Alice

Skit söta :D puss

2008-11-25 @ 18:59:16
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Alice

sv: Jaa det har du absolut gjort ;D

2008-11-25 @ 19:45:31
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0