YOU ARE THE FIRST PERSON WHO MAKE ME FEEL BEAUTEFUL

Hallåsockersöta!
Mår just nu super (:
Har varit i stan med anna som sagt. Vi fikade, sen shoppade jag lite också.
De blev ett par jeans leggins. Ni vet sådana leggins som ser ut som jeans, ett par svarta.
Blev väldigt nöjd. Köppte dom på MQ för 299 (:
Sen blev de en ansiktsmask på Ålens också (:
Ska försöka komma ihåg att fota dagens outfit imorgon när jag har på mig dom, de var ett tag sedan nu.
Sen åkte vi hit här, vi kollade lite SATC och sådant (:
Nu ska jag plugga samtidigt som jag ser Höök, ingen bra kombination ska jag säga ^^
Nej, Plugg here I come!
Pusspusspusspusspuss

 Ge mig denna finfina t-shirt.
Skulle varit perfect till mina jeans leggins! (: Från Merde

Kommentarer
Postat av: marie

sv; åh! tack så mycket, vad glad jag blir :}

2008-11-07 @ 08:49:55
URL: http://henwoman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0