WINTER WONDERLAND

hallåsnöbollskastare! :)
sitter här med Linn i skolan, vi hade som sagt tänkt stanna kvar och plugga lite. men nu har det gått en tid och vi har inte börjat än hahh.. får väl snart sätta igång.
idag har det i alla fall varit en sjukt ball dag. vi har haft snöbollskrig, typ jag,linn & elin mot sjuuuuukt många killar.  sjukt kul, fast inte när ens maskara blir kletad runt hela ögonen x) blev mulad ett par antal gånger och sen blev det lite brottning på marken hahh, ni kan ju tänka er hur det såg ut.. hehh. så ja.. med två snöbollskrig på en dag så mår jag bra hahahx)  i alla fall, idag är det dans, inga andra planer för dagen, förutom plugg om jag orkar.
nejnej, nu ropar linn på mig.
pusspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Alice

Ååh gud vad mysig bild såhär mysig haha :D Puss på dig ! <3

2008-11-25 @ 17:35:14
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0