LOVE LOVE LOVE

Hey guys!
Hur mår ni denna sista lovdag?
Jag mår väl bra, är bara extremt trött. Kunde inte somna igår kväll (natt) var super pigg så satt och kollade på
SATC till typ ett, halv två på natten. Kanske inte de smartaste, eftersom att mamma väckte mig klockan tio idag.
Sjukt drygt.. Idag måste jag plugga lite mer, Syster ska snart komma också. Så får väl göra mig i ordning och lite sådant
snart. Kunde inte träffa E idag, så får se om de blir något med Elin.
Åhh..orkar verkligen inte plugga. Skulle kunna ha lov föralltid, de skulle varit fint det. Vill igentligen bara ha en lugn Söndag, dricka te, lyssna musik, se film, gå ut en runda på stranden (med min nya jacka!) Men nej, nu måste jag plugga. Får se om jag går ut en snabb runda sen. :)

Kan berätta vad jag fick igår:
* Sex and the City the Movie
* Halsduk mormor har gjort
* Presentkort på Gina Tricot
* Stora svarta ring öronhängen
* "Emma" (en bok) fortsättningen på Gömda,Asyl,Mias hemlighet, Mias systrar.
* Två björn borg trosor
* Pengar

Är väldigt nöjd med alla presenter jag fått :)
Så tack allihopa! :)
Fotade inte gårdagens outfit, lite synd.. men men..
Ta hand om er
Pusselipusspuss






En fråga :)
Tycker ni att man kan ha spetsleggins i skolan ? :)
Skulle varit väldigt tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut ! varför inte liksom ? Bilderna är från OC va ? eller har jag jätte fel ? hahaha pöss <3

2008-11-02 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0