YOU COULD BE MY EVERYTHING

Hejhallåsötakjolar! :)
Sitter i skolan, och plugga franska. Det rockar inte just nu hahh.
Idag är det torsdag vilket innebär, ph samtal sen plugg. Tråktråktråk(!!)
Men men, så är det.
Snart är det gammleby som gäller och de kommer bli så sjukt kul, :)
Vi har bestämt lite filmer som vi ska se, och lite sådant, några skräckisar och lite sådana. Jag, Linn & Elin ska ju bo i samma rum. Hoppas det blir lika kul som i fjor. Minnen :)
Annars då, jodå jag mår bra. Har bara haft många konstiga drömmar på senaste tiden, okej kanske inte så jätte konstiga men ändå..x)
Tycker i alla fall det är kul när man kommer i håg vad man drömmt, sjuk som jag är så sitter jag alltid och dö garvar åt mina drömmar, men just nu är det inget jag vill dela med mig om..
Nej, måste fortsätta jobba nu. :)
Pusspusspusspuss
(bilder i repris)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0