YOU GIVE LOVE A BAD NAME

Hallåchokladtryfflar! :)
Har haft en rätt så bra dag idag.
De har varit en mysig dag på stan med flick'sen (:
Vi fika, fick jätte fina presenter av Linn & Elin, visar imorgon samtidigt som jag visar Emmas present till mig (:
Sen kollade vi snabbt lite i affärer, provade lite och sådant.
Provade en jätte fin svart volang klänning från H&M, Kenza har en likadan. Den skulle varit parfekt på typ Jul & Nyår :)
Hängde även undan den, så får se om jag tar med Pappsi eller Mammsi in till stan en snabb runda.. hahh :)
Sen köpte vi Ben & Jerry's och sprang sedan till bussen allt vad vi orkade^^
Sen nu har jag precis sätt Idol, Lars åkte ut, Yeeees!! :)
Nu ska jag glo SATC som vanligt haha..x)
Pusspusspuss


Klänningen, har dock jeans under!


Min fika, världens godaste muffins och världens äkligaste chai. x)


Våra finfina muggar/glas :)


Elin sötaste :)

Mobilkamra bilder you know.. x)

Kommentarer
Postat av: Alice

Klänningen var skit snygg och muffinsen säger man så miffin miffinsen ? HAhah den såg iag god ut :D

2008-11-10 @ 19:12:34
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0