MEMORIES

Sitter och lyssnar på min gammla erik skiva, fan snacka om att väcka minnen <3
Lite bilder som jag hade uppsatta på min garderob för kanske ett år sedan <3











































& slutligen en bild på älsk och sen en dikt jag gjort, vann typ en sådan tävling en gång man skulle göra en dikt till erik, så vann jag för bästa dikt, :)
Där står:

Dina underbara lysande gröna ögon
Dina underbara varma händer
Ditt underbara bruna spretiga hår
Dina underbara smått håringa armar
Din underbara sköna röst
Ditt underbara härliga skratt
Din underbara fantastiska personlighet
Din underbara underbara snällhet
Din underbara strålande utstrålning
Är bara så att jag älskar dig Erik..

Detta var typ ett år sedan, bara så ni vet ;)
Men han är fortfarande nummer 1 ofc :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade ingen aning om att du vunnit något sånt!!

2008-11-27 @ 21:47:44
URL: http://elinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0