JAG VET INTE VEM JAG ÄR, MEN JAG VET ATT JAG ÄR DIN

Såhär såg jag ut igår kväll, :)






Hallåsnöbollar! :)
Sitter och pluggar för fult, eller inte.. försöker i alla fall.
Ska snart gå ut en runda, känner att jag verkligen behöver lite frisk luft.
Börjar få huvudvärk här inne.
Sitter i alla fall och lyssnar på håkan och de piggar upp mig :)
Nu har jag föresten också kommit på mitt nya blogg namn :)
Hade först bestämt mig för spegelboll, men de funkade såklart inte eftersom att någon hade de namnet fast med lösen(???) och sen visste jag inte hur jag skulle göra, så kom jag på spegelball, men tyckte att det bara kändes konstigt. Så nu har jag kommit på ett nytt namn.
Kommer börja blogga på den så fort designen är uppe, när den kommer upp. Den kommer förresten göras av emma.
Nej, tror jag ska ge mig ut nu.
Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Alice

Snyyyggt tjejen :D <3

2008-11-23 @ 16:30:27
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0