JAG BEHÖVER DIG MER ÄN VAD JAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMMLA MYCKET

Åhh.. jag är sååå shoppingsugen!
vill köpa massor med grejer, (om jag skulle haft pengar)
som den här tröjan, (förlåt. men kan inte så mkt med bilder, så länkar i stället) skulle varit snyggt till ett par tjock strumpbyxor. en tröja att bara slänga på sig liksom. :) tyckte den var rätt så cool.
Usch, sitter och försöker plugga om någon himmla Hippokrates, hur tråkigt är inte det liksom?
Ibland förstår jag verkligen inte vad lärarna tänker, hur mycket kommer vi ha nytta om detta egentligen?
Man (jag) kommer ändå glömma allt sen, hehh x)
Nej, back to work! :)
Pusspusspusspuss

   
 
   
                                            

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: tack sötnos!

jätte fina bilder:) kram

2008-11-26 @ 16:08:14
URL: http://norrlandsjantan.blogg.se/
Postat av: Maja

har du tagit bilderna? ;D

sjukt fina (:<3

2008-11-27 @ 12:58:51
URL: http://maaajjab.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0