I CAN'T DO THIS WITHOUT YOU..

Hallåsuperhjältar!
Har precis ätit upp min mini fruktsallad, som var gjord på mango & apelsin :) & sitter nu och dricker mitt godaste vanilj te :) Känner mig så otroligt trött så det är helt sjukt. Har haft en jobbig dag, usch.
Den har gått långsamt och jobbigt. Tillexempel, idag, efter träningen så skulle mamma & syster in till de nya City Gross. Och jag satt kvar i bilen eftersom jag precis hade tränat. Jag såg hemsk ut, och var sjukt trött. Och där satt jag och satt och satt. Jag satt där i nästan exakt en timme! Jag fick panik! Jag var sjukt hungrig, behövde gå på toa och visste att när jag skulle komma hem skulle jag ha måånga saker att göra.
Så där satt jag i bilen i en timme och väntade på att de skulle komma. Usch, jag var inte på bra humör sen ska jag säga er..x)
Nu ska jag snart läsa lite av min bok " Emma, mias dotter" och sen soooova :)
Pusspusspusspuss
godfnatt :)

Bild, ELLE

Kommentarer
Postat av: Alice

det är alltid tråkigt med jobbiga dagar ..

2008-11-21 @ 18:29:24
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0