HEY I'M AN ELEPHANT

  Min julklapp till lillasyster, en ur-mysig mössa med matchande vantar. tycker att den är ur-söt :) köpte den i lördags, vi trode hela tiden att det var en gris. men sen när jag kom hem så såg jag ju att det är en elefant hahh :) det är köppt på H&M om någon undrar :)


Hejni! :)


Dålig bloggning idag, men har bara tagit det lungt, har inte tagit på mig riktiga kläder fråns nu hahh,
det är väl ändå det som är det mysiga med lovet. :)
Snart är det julafton, jippi, :)
Längtar sååååhääär mycket, bror som drog till thailand med hans sambo youknow, dom fick ett problem med deras lägenhet här hemma, så dom ska komma hem på julafton och sen stanna till den åttonde då dom drar igen, känns kul ändå. Har saknat dom massor :)
Jepp, så är det.
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: A

Haha jaah gud vad söt (:

2008-12-22 @ 18:19:19
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Carita

aw, så söt mössa! :]

2008-12-22 @ 23:13:26
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0