WALK ON A DREAM

HelloBabe's!
Hur har er dag varit idag då?? Min har varit bra, har varit i skolan då, det var lite lucia firande och sådant..våra gryma lärare hade en rock konsert för oss (?) , vi slutade tidigare så kom hem redan vid fjorton, okej, en halvtimme tidigare, men vi slutade typ vid ett. Sen har jag bara lullat runt, försökt pluggat lite, fotat en massa, druckigt te och dansat till grym musik, hahh, x)
Min hals gör ont som aldrig förr, men jag är glad ändå..av någon anledning(?)
Imorgon är det fredag fredag fredag yeeeh yeeeh yeeeh(!!) Vilket innebär, studiodag från skolan :), klippning (äääntligen!!), träffa anna --> sova över, se idol final och lite sådant kul :)
det kommer bli en grym dag, I just know it ;)
Nu ska jag fortsätta att sjunga till musik jag inte kan och måla naglarna.
Pusspusspusspuss
 
Ge mig denna finfina tröja från beyond retro någon ?? (AA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0