I PROMISE YOU

Hejjsvejj! :)
Är för typ en timme tillbaka, hemkommen från dansuppvisningen, det gick inte sådär jätte bra, men men det var bara en rolig sak, it's not a big deal. Vi kunde det mesta i alla fall hahh x)
Nu ska jag ta något att käka,sen blir det racer i min engelskbok, det är bara att tuta & köra.
Pusspusspusspuss
ps. Jätte kul med så många komentarer i inlägget med alla bilder, kul att folk hittar hit :)
kul nu när statestiken har höjts igen :) för efter gamleby har det varit grymt segt, men nu är den högre än innan tummen upp guys! ;)

 bild: tovalouise
skulle någon snäll människa på denna planet kunna ge mig dessa fantastikst
snygga leopard strumpbyxorna, eller den ur mysiga koftan,
jag lovar er..ni skulle fått en puss hahh x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0