ALWAYS ON MY MIND


bild tagen av mig eller emma :)

Hallåljustrålar! :)
Igår kom jag som sagt hem från gamleby. Det var det mest underbaraste på länge, saknar det som f-a-n(!!)
Vill bara tillbaka till allt det underbara, häng med kompisarna, sena kvällar, massa skratt, söt pojke, god mat, fin miljö, och allt det där.. ååhh ta oss tillbaka!
Jajjaj, i alla fall idag är det lördag och jag vaknade halv ett på eftermiddagen typ, mitt nya sova-länge-länge-rekord hahh..
Jag har i alla fall varit in om en sväng i malmö och hämtat kläder och skor hos syrran, sen blev det in om hemmakväll, hyrde Step up 2 och köppte Systrar i jeans :) Mycket mer har jag inte gjort idag,
Jag ringde Elin innan idag och hon sa att hon hade fått reda på värsta saken, hon han dock inte berätta vad det var, så går här och är tänker på vad det kan vara..sååååhär jobbigt! x)
Nej, nu ska jag se Systrar i jeans, sen blir det Britney | For the record kl. 22.35 om jag minns rätt :)
Ha en fortsatt bra lördagskväll,
pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0