ALL I WANT IS YOU, YOUR MY EVERYTHING



Godeftermiddagsötisar! :)

klockan är tjugo över fyra, och jag sitter och dricker te och lyssnar på håkan :)
måste verkligen fortsätta läsa min engelskbok snart, tänkte att jag kunde läsa mästa delen av hela kvällen sen. för måste verkligen redovisa imorgon. sen har jag ingen mer skola och tänka på, okej..måste plugga lite på lovet också, men ändå hahh.. ååhh..jag har ett väldigt stort problem *höhö*. nej men alvarligt, det är såhär att olaglig som man är så har jag försökt ladda ner & hitta fyra låtar jag hemskt gärna skulle vilja ha, men eftersom att det inte funkar, för hittar dom inte på den dåliga sidan jag har, så undrar jag om någon snäll människa skulle kunna ladda ner dom låtarna till mig??
Det är i alla fall:
Utan dina andetag - Kent
Kärleken väntar - Kent
Jag hatar att jag älskar dig - Håkan Hellström
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din - Håkan Hellström
Skriv i sådana fall en komentar i detta inlägget :)
Det skulle varit super snällt :)
Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: maria

svar; hihih klart du kan :) gulligt att du fråågade :D

2008-12-17 @ 19:47:24
URL: http://mariasvenssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0