IT'S HARD TO ACCEPT THE FACT YOU'RE GONE

 
DAGENS JAG:
Klänning (ny!, fått av syster) - MQ
Den ser hemsk ut på bild, och jag ser extremt stor ut, men det är faktiskt en liten spegel ^^
Men den är i alla fall söt tycker jag, hade svarta strumpisar till, om någon vill veta :)


Hallå cuties! :)

Typ dåligt med bloggning idag, men farfar med särbo (så heter det väl??) har varit här, jätte mysigt faktiskt. 
Käkade kalkon och lite sådant :) Fick även min julklapp, ett idol-kitt. Idol dvd, med alla finalerna, och sen typ värsta svättbanden och mobil strumpa eller vad man ska kalla det. Kommer nog inte använda det, men dvd kommer defenetift kollas på :)
Imorgon är det julafton *lalalalalalalalalala*. och jag ska få träffa gustav *lalalalalalalalalala*. 
Jaha, det var det jag hade och berätta.
Pussspusspusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0