I LOVE YOU MORE THAN I LOVE ME

 bild: niotillfem

Helloguys! :)
Sitter här i skolan med Linn, vi orkar inte plugga idag, så vi har typ inget att göra. Vi har typ spelat kort med folket och lite sådant innan. Sen har vi precis käkat julbord, gott :)
Nu ska vi kanske spela in en vidio som jag kan lägga in här på bloggen, vad säger ni om det? :)
Sen ska vi städa våra skåp och sådant shit x)
Sen tror jag att vi slutar tidigare så får se om jag hittar på något.
Ska prata med´systeryster om hon möjligtvis skulle kunna hjälpa mig med en ny header, känner verkligen det. Det är liksom ur-gammla bilder. I alla fall den på mig, tror att jag tog den i våras..x)
Pratade förresten med syster, ska nog in till malmö på lördag och julhandla *jippi*
Jajja, ska dra nu.
Pusspusspuss sötisar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0