I JUST WANNA MAKE LOVE TO YOU

Morsning! :)
Måndag idag, och jag är ledig *lalalalala*, fast det inebär dock plugg..inte lika kul.
Lyssnar på The Rolling Stones, f*n vad bra dom är alltså, thanks daddy <3
Man blir liksom glad när man lyssnar på låtarna, och det behövs hahh ;)
Igår när vi var in stan så kollade jag efter just en Rolling Stones t-shirt, men den fanns bara i för liten storlek, så köppte den inte, men syster skulle kolla idag om hon hittade den i min storlek *lyckorus*
Den är grymt snygg, Det är samma bild på tröjan som det är på albumet, ur-snyggt!
Sen hade hon en grå t-shirt med "munnen" på, som jag kanske också kunde få, det rockar! ;)
Nej, nu ska jag sätta igång med pluggandet,
pusspusspusspusspuss

Gårdagens inköp:

värsta goda tet från indiska med pepparkaksdeg-smak :)
 

värsta snygga leopard linnet, det är dock längre än vad det ser ut, love it! kommer från bikbok :)
 

 

Kommentarer
Postat av: A

skit snyggt linne :)

2008-12-08 @ 14:28:27
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0