I DON'T KNOW WHO I AM WITHOUT YOU



Hallådär! :)

Usch, är hemskt trött just nu, har gjort typ inget idag. Chillat framför tv:n med en kaffe till hands,
skulle gå ut en runda i det fina vädert, jag gick i tio minuter, sen var jag tvungen att gå tillbaka hem, har skoskav som aldrig förr. Usch.. hahh, x)
Åhh vet inte vad jag ska skriva längre, bloggandet känns som att det har börjat gå helt dåligt. Skrivier liksom inget bra längre. Bara meningslösa "vad jag gör idag"- grejer.. jag tror i alla fall att nu på lovet så blir det mindre bloggning (som ni kanske redan har märkt).
Nej, tror jag ska sätta mig och rita lite nu.. var ett tag sedan.
Pusspusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Carita

svar; det är bara fint med mig idag faktiskt, själv då sötnos? :* puss <3

2008-12-25 @ 21:57:31
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej rea tips i min blogg!

2008-12-25 @ 22:13:21
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0