Pictures Of You.

Hallå.  Idag så ska jag träffa två kompisar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. men vi kommer väl på något.   Sen i kväll, så ska jag passa lillasyster igen, men en kompis ska sova här, så det blir lite roligare då.     Lägger upp bilderna på träningskläderna jag köppte. Det är sjukt dåliga bilder, jag vet. Men ni får kanske se dom nu på måndag när träningen börjar igen.    Vit/silvrigt adidas linne : Stadium 249kr.  Grått/svart Nike linne :Stadium 299kr.  Vit sportbh : Stadium 199kr.    Anyway..ska fixa lite här nu, sen ska jag gå ner och göra en mumsig smothie.   Ha en fin dag.   puss&kram.   Hallå.  Idag så ska jag träffa två kompisar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. men vi kommer väl på något.   Sen i kväll, så ska jag passa lillasyster igen, men en kompis ska sova här, så det blir lite roligare då.       Lägger upp bilderna på träningskläderna jag köppte. Det är sjukt dåliga bilder, jag vet. Men ni får kanske se dom nu på   måndag när träningen börjar igen.      Vit/silvrigt adidas linne : Stadium 249kr.  Grått/svart Nike linne :Stadium 299kr.  Vit sportbh : Stadium 199kr.      Anyway..ska fixa lite här nu, sen ska jag gå ner och göra en mumsig smothie.   Ha en fin dag.   puss&kram.     Hallå.  Idag så ska jag träffa två kompisar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. men vi kommer väl på något.   Sen i kväll, så ska jag passa lillasyster igen, men en kompis ska sova här, så det blir lite roligare då.       Lägger upp bilderna på träningskläderna jag köppte. Det är sjukt dåliga bilder, jag vet. Men ni får kanske se dom nu på   måndag när träningen börjar igen.      Vit/silvrigt adidas linne : Stadium 249kr.  Grått/svart Nike linne :Stadium 299kr.  Vit sportbh : Stadium 199kr.      Anyway..ska fixa lite här nu, sen ska jag gå ner och göra en mumsig smothie.   Ha en fin dag.   puss&kram.     Hallå.  Idag så ska jag träffa två kompisar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. men vi kommer väl på något.   Sen i kväll, så ska jag passa lillasyster igen, men en kompis ska sova här, så det blir lite roligare då.       Lägger upp bilderna på träningskläderna jag köppte. Det är sjukt dåliga bilder, jag vet. Men ni får kanske se dom nu på   måndag när träningen börjar igen.      Vit/silvrigt adidas linne : Stadium 249kr.  Grått/svart Nike linne :Stadium 299kr.  Vit sportbh : Stadium 199kr.      Anyway..ska fixa lite här nu, sen ska jag gå ner och göra en mumsig smothie.   Ha en fin dag.   puss&kram.

Hallå.
Idag så ska jag träffa två kompisar, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. men vi kommer väl på något.
Sen i kväll, så ska jag passa lillasyster igen, men en kompis ska sova här, så det blir lite roligare då.


Lägger upp bilderna på träningskläderna jag köppte. Det är sjukt dåliga bilder, jag vet. Men ni får kanske se dom nu på
måndag när träningen börjar igen.


Vit/silvrigt adidas linne : Stadium 249kr.
Grått/svart Nike linne :Stadium 299kr.
Vit sportbh : Stadium 199kr.


Anyway..ska fixa lite här nu, sen ska jag gå ner och göra en mumsig smothie.
Ha en fin dag.
puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag gillar det vita linnet väldigt mycket:)

2008-08-16 @ 19:23:58
URL: http://ccharlottel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0