Hello sweetheart.

Förlåt för att jag inte blggade mer igår.. men hade inte lust diret.
Det blev i alla fall en titt in på Svedala Outlet, fick köppt två bas-toppar,
lägger in bild snare.
Idag så känner jag mig lite små förkyld, det är väl syrran som har smittat mig x)
Tänkte nu snart göra ett ångbad och en peeling för mitt ansikte, och kanske ett fotbad och hår inpackning. 
Rätt så mysigt faktiskt.  
I kväll vet jag inte riktigt vad som kommr att hända.. idag har ju "Arn riket vid vägens slut" premiär, 
Tyckte att första filmen " tempell ridaren" var riktigt bra. Tycke igentligen inte om sådana filmer, men denna föll mig i smaken. Känner mig lite gubbig hahh.. men så får det väl vara nu då. Får se om jag går och ser den med pappsi någon dag.  
N får ha en fortsatt bra dag så bloggar jag förmodligen mer senare. 
Puss
L.

 

I could hold you forever, but it would never be enough.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0