blablabla rubrik.

     Hallå.  Har inte skrivit seddan jag skaffade denna såkallad blogg.   Men tänkte att får väl lägga in någon bild eller något nu då.   Idag har jag varit inne i Malmö med en kompis.. vi gick åp några secondhand butiker.. och kollade runt lite, skulle igentligen köpa ett sött tyg så jag kunde göra en kjol.. men blev inte så mycket av det. Får väl åka in till stan här i Trelleborg och se om jag hittar något.   Men vi var inne på Bik Bok, har aldrig handlat något där.. men där var riktigt mycket nytt och snyggt nu. Tror det blir en del shopping där inne vid skolstarten. :)  Lägger upp dagens outfit också.   
Jeans shorts - Vero Moda. 
Vanlig vit topp - Lindex 
  Svart väst - Jc 
Svart lack-väska - Mammas gammla   

Det var väl allt.   Puss o Kram.

Kommentarer
Postat av: Alice

Nice outfit ;) like it !

2008-08-09 @ 14:31:37
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0