everything will be okey in the end. if it's not okey it's not the end.



Två veckor i skolan och allt rullar på. Det har gått och blivit september och är inte mer än ca 15 grader om dagarna. Igår träffade jag några saknade clowner, för en vecka sedan fick jag få se älskade mohammed ali på malmöfestivalen. En lite misslyckad bild blev även tagen med en av grabbarna. Maskinen och en massa trängsel kom också med på ett hörn. 
Hittills idag har käkat en lång frulle framför jersey i sängen, inte helt fel. Gjort om en gammal skinnjacka till skinnväst har även hunnits med.
Egentligen var tanken att bror min skulle firas idag men eftersom att den stackaren knappt kan röra sig och går på kryckor får det bli en annan gång. Så återstår att se vad som händer.

Btw, känner att jag verkligen borde och vill (faktiskt!) ta tag i bloggningen igen, vad säger ni om det? Något ni (få som läser) saknar? Skulle varit kul om ni skulle lämnat något i kommentarsfältet, åsikter eller så. Puss

Kommentarer
Postat av: din anonyma buss kompis

Jag läser! Börja blogga mer Louise! :)

2011-09-03 @ 16:43:10
Postat av: Storasyster

Ja klart du ska blogga. Älskar dig blogg. Puss min skatt

2011-09-03 @ 16:59:50
Postat av: Fetaste clownen du sett

HEJ SÄXIIII



/Din clown och förhållandes mentor :D

2011-09-03 @ 20:52:12
Postat av: louise

HEJ PÅ DIG MED PUNE BROOOOOO :D

2011-09-04 @ 12:13:08
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0