loca people


för någon vecka sedan så såg jag ut såhär, skjorts och blus från hm
JAG LEVER GOTT FOLK! Har varit fullt upptagen med jobb MEN nu är mina tre veckor över (slutade alltså i fredags) så någongång i slutet av månaden så får jag vad jag jobbat hårt för, rätt så gött kan jag säga er! 
Har haft en superbra helg fylld av lycka i fredagseftermiddag, regn och därefter solsken, sätt en kass film, umgåtts med mina kära syskon, solat, träffat kära elin som nu är hemma igen, kvällsbadat, sätt en bra film, varit ute och sprungit med syskonen och sen solat, solat och solat lite till. UNDERBART.
På onsdag sitter jag på planet påväg till mitt käraste italien, life's gooood. Vi hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0