the last few days...

dexter har nu åkt och det är rätt sorligt faktiskt.. trots att han bara bodde här i typ fem dagar så fick vi ändå en väldigt bra relation med honom. han blev som en bror/vän till mig.
jag har lärt mig så otroligt mycket och han har delat med sig av så mycket händelser från hans liv osv
så känns rätt så konstigt att han bara är borta nu.
showen i fredagskväll var helt amazing, hela deras show, the young americans var helt otroligt bra och sen våran show, elevernas var faktiskt rätt grym också.
har haft så otroligt roligt de senaste dagarna, all gemenskap och all lycka de kommer med..
jag kommer nog aldrig glömma detta, det är nog en sak som är säker.
saknar allt väldigt mycket redan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0