linn olivia

Jag fick en fråga för ett litet tag sedan om jag kunde skriva lite kort om mina närmsta vänner, och det är klart jag kan göra det. Har dock tagit litet tag för att äntligen ta tag i det, men nu så.
Jag tänkte mig att det blir mer personligt och lite roligare att om jag skriver om en vän åt gången. Så först nu då..

Linn (Linnsan/Bestie som hon oftast kallas i bloggen) är precis som jag kallar henne, min aldra bästa vän, min andra halva, min soulmate inom vänskap. Utan den kvinnan vet jag faktiskt inte vad jag skulle gjort. Skulle jag inte haft henne som jag har henne just nu vet jag faktiskt inte vart i livet jag skulle varit.
Jag älskar henne så otroligt mycket och känner mig halv utan henne efter några dagar vi inte setts.
Jag och linn bråkar aldrig, det kanske händer att vi blir lite små irriterade på varandra vilket gör att vi kanske inte snackar på en timme (syftar på i skolan tex) då vi släpper det och allt är fullt normalt därefter. Vi är nästan som ett gift par, vi avslutar varandras meningar, tänker likadant och vi har sådanadär blickar som vi ger varandra då vi fattar exakt vad vi menar till varandra och framförallt så håller vi alltid ihop, i vått och torrt.  
Trotts att jag och linn inte är på pricken lika så fungerar vi så otroligt bra tillsammans, förmodligen är det just det som gör att att det blir så bra för att vi "kompliterar" varandra. Och genom tiden så har vi format varandras personligheter på ett bra sätt. Jag är nog något snäpp utflippad/galen eller hur man ska förklara det än linnsan, medan hon är rätt så ordentlig. Vi har så mycket lika som vi har så mycket olika.. jag tränar boxning och har ett väldigt stort intresse av det medan linn tränar aerobic gymnastics, nästan motsattsen till varandra skulle man kunna säga. Vår smak på killar är också otroligt olika, linn är en tjej med smak för oftast blonda, svenska, ordentliga och otroligt snälla killar, då jag då faller för utländska killar, svart hår, bruna ögon, lite badboy (det absolut fulaste ordet skulle jag tro!) inte så överdrivet romantisk, men samtidigt väldigt omtänksam.
Min och linnsans stil är lika men ändå rätt olika, skjorta,jeans och converse är lite av linns specialare haha vilket jag också gillar att klä mig i. Samtidigt som linn är otroligt snygg i en trenchcoat då jag är mer skinjacka om man säger så.
Saker jag förknippar med linn är så otroligt mycket, E.M.D är väl något av de första jag tänker på när jag tänker på linn. Sen finns det så otroligt mycket annat, småsaker som oboy, färgen lila, harry potter och en himla massa filmer/serier, pepparkakor, cykelturer och en himla massa låtar.
Det finns så mycket att säga om linn och så mycket som kan beskriva hur mycket jag tycker om henne men så kul ska vi inte ha det haha, skämtesido.. tror faktiskt inte det går att skriva ner på det sättet. Men jag älskar henne och utan henne vet jag inte vad jag skulle gjort, det är nog det som kan beskriva mest.


Kommentarer
Postat av: Sofie

så sjukt gulligt skrivet! så underbart ha en sådana bästavän :-)

2010-11-23 @ 07:32:13
Postat av: Linn

Älskar dig över hela mitt hjärta min fina andra halva och bästa vän! <3

Är fortfarande stum! skumt det dära alltså :P <3 meen du vet att jag älskar dig! puss<3

2010-11-23 @ 16:53:52
Postat av: louise

sofie: tack så mycket! och ja det är klart! :)

linn: <3

2010-11-24 @ 07:03:26
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0